Mye rart i hodet, men får det ikke på skjermen via tastaturet

Bloggnavn ved tittelen

Jeg kunne ønske at det kom frem hvem sin blogg det er ved tittelen i siste innlegg og siste kommenterte innlegg. Det er enkelte blogger jeg overhode ikke liker og som jeg ikke har noe ønske om å støtte med sidevisninger.
Men slik det er nå, har vi ikke noe kontroll på hvem sin blogg vi besøker ved å klikke på et innlegg.
  
Er det bare jeg som ønsker dette?
Comments on: "Bloggnavn ved tittelen" (77)

  1. Jeg syns også det er greit å se hvem sine innlegg det er snakk om. Men også dette må folk krangle om, vet du. -Jeg husker en debatt enkelte hadde her inne en gang, da noen mente at folk la inn nicket i sin tittel bare for å få blest på «siste kommenterte»……. Hmmm! Kan nå slå begge veier, mener nå jeg da, så jeg skal begynne å skrive nicket mitt igjen jeg og! 🙂

  2. Ja, men da velger folk å gå inn på nettop den bloggen og støtte den. Slik det er nå støtter vi dem vi ikke ønsker også.

    Fint med nicket i tittelen, men det kan jo hvem som helst misbruke.
    Vet ikke om det er gjort noen gang, men jeg har klikket på et par der det viste seg at bloggeren snakket til en annen ved å bruke dennes nick i tittelen.

  3. Nei, det er det nok ikke. Jeg har sett at flere her ønsker seg det.

    Men heldigvis er ikke VGB bygd opp slik. Og jeg håper de aldri har tenkt å innføre det.

    Jeg synes en slik «ordning» er like teit som å be folk på gata ta på seg en sekk over hodet, slik at du selv kan velge hvem du vil ta sekken av og hilse på og slik at du slipper å se på mennesker du ikke synes er interessante (nok).

  4. Dette er jeg faktisk litt imot.

    Det har å gjøre med å skille mellom budskap og budbærer. Jeg har også blogger jeg leser med større interesse enn andre, men selv i de minst interessante bloggene kan det dukke opp gullkorn i blant, og det er på bakgrunn av det jeg synes at blogginnleggene bør få stå på egne ben.

  5. #2: … ok. Sekk med navnet sitt på.
    (Ellers blir det jo bare rot og tull.)

    But you get my point.

    NEI TIL SEKK OVER HODET MED NAVNET SITT PÅ!

  6. Men jeg velger selv om jeg vil hilse på eller besøke dem 🙂

  7. Personlig synes jeg vel «sidehenvisninger» er en relativt lite interessant måte å vise sin støtte på eller mangel på sådan.

    Ekte støtte vises uansett med tomler eller med kommentarer. Kommentarer er faktisk mest effektivt etter min mening, for da kan man holde et innlegg ganske lenge inne på «Siste kommenterte innlegg»-lista.

  8. Det kan vel hende, men det er enkelte budbærere som jeg ikke har noe ønske om å støtte med økt sidevisning.

  9. Jeg har gjort det som en vane, etter at jeg nettopp var gjennom samme prosess som meg. De som ikke liker meg av en eller annen grunn kan på den måten bare labbe rundt.. mens de som leter etter nye innlegg fra meg kan finne meg enklere.

    Jeg liker det sånn, men det innebærer at du selv om legge navnet ditt i tittelen på innlegget!

  10. Den støtter jeg. Men uansett vil jeg kunne velge hvem jeg vil besøke.

  11. Ettersom det er en statistikk her på VGB så er det nok en del som mener at den er viktig.

  12. Det fungerer fint helt til noen misbruker nicket ditt i sitt innlegg. Vet ikke om det har skjedd, men muligheten er der.

  13. #2,5: VGB er et offentlig fora. Slik som gatelivet utenfor. Alle slags navn og personligheter og historier finner du der ute. Som her inne.

    Noen kaster du et blikk på, frivillig eller ufrivillig. Bevisst eller ubevisst. Men du kan ikke velge noen vekk fra gata, eller påtvinge de en sekk over hodet med navn og innholdsfortegnelse utenpå, fordi du vil skjerme deg for synet av uinteressante mennsker/historier. Fordi du vil økonomisere stirringen/lesingen din, til bare det du selv liker.

    Og gud bedre for et fattig liv du ender opp med å få! :-S

  14. Dette har vært diskutert hundre ganger, man blir aldri enig. Det er gode grunner både for og imot. Selv brukte jeg nick konsekvent i tittel før, nå varierer jeg litt.

    Men det med å støtte noen gjennom sidevisninger skal du ikke bekymre deg over, det bør du kunne by på at du evt kommer innom en blogger du ikke liker.
    Det koster jo ikke noe da.

  15. Hei Tilte – jeg har også tatt opp dette med nick i titler etter å ha sett tips i tante Sofies blogg, og begynte med det. Til tider så kom innlegg om såkalt «blogghoring». Derfor skrev jeg innlegg og forklarte at for min del så gidder jeg ikke å åpne sider jeg finner gørr eller blir provosert på feil måte av pga tittel, og derved hjelpe vedkommende (useriøse i mine øyne) til å havne på «hottest»-lista.
    Jeg ønsker heller ikke det motsatte – at folk som synes jeg skriver dritt-kjedelig skal åpne mine innlegg i villfarelse. Faktisk – jeg hadde nok mer lesere før jeg begynte med nick, men det er ok. Da har jeg lesere som vil lese det jeg skriver eller er nysgjerrige på meg evt.
    Jeg sa også fra da jeg gjorde om til T-B i tittel heller enn Trønder-Bente som er mitt nick (dette da jeg følte noen hint om at det var for langt i tittel).

  16. Hva i all verden gjør det om du klikker deg inn på et innlegg du ikke liker?

    Du sier at du ikke har lyst til å gi en blogger du ikke liker sidehenvisninger.

    Herregud, er det det vi lever av eller?

    Jeg ser du har kommentert hos 13 -tretten- bloggere.
    Det er tydelig at du er veldig sellektiv og ikke leser der du hopper.

  17. Jeg har heller ingen ønsker om å fjerne noen. Men det er forskjell på å møte noen og det å besøke dem.

    Jeg kan velge hvilke ukeblad og avis jeg vil kjøpe ut fra forsiden, men kan selvfølgelig ikke velge hvem som står utstilt ved kassa på butikken. Hva om det bli anonyme forsider på ukeblader og aviser?

    Du sammenligner innleggene med mennesker, men jeg vet ikke hvem som skriver her inne, det er uvesentlig for meg.
    Jeg sammenligner bloggene og innleggene med aviser/ukeblader/tv-stasjone r, her har jeg valgmuligheten.

  18. Noen ganger koster det tid, noen ganger koster det irritasjon.

    Jeg ønsker å kunne velge selv.

  19. Er det det som er «blogghoring» skrive nicket i tittelen? Ja ja, da vet jeg det 🙂

    ja, mitt poeng er å ikke hjelpe noen til «hottest»-lista.

  20. #10 FLABBEN

    Her er vi enige – igjen. Begynner å minne litt om de to gubbene på verandaen i Muppet-show, bare med en litt mer positiv vri.

    Lurer bare på hvordan du kan vite at hun har kommentert hos 13 bloggere, hvor finner du slike opplysninger?

  21. #11 – King Kong _

    Det står opplyst på en liste hun har oppe på vesnstresida her.

    Jeg regner med at hun oppdaterer listene sine.
    Det gjør jeg 😉

  22. Jeg håper ikke det er noen som lever av sidehenvisninger nei 🙂
    Men hva er så galt med å ville velge hvem jeg skal besøke?

    Hvordan kan du vite om jeg leser der jeg hopper? Det er ikke alle innlegg jeg kommenterer, men jeg leser dem forde.

    Hvordan finner du ut hvor mange bloggere jeg har kommentert ?

  23. #7,5: Vel, i motsetning til deg, kanskje, så ser jeg historier når jeg ser mennesker på gata. Helt uten å prate med dem eller følge etter dem hjem. Helt uten å like dem, til og med.

    Et blad/en avis/et tv-apparat vil alltid være en passiv ting. Det er deg og objektet. Og vi kan selv velge å bla om, skru av/på eller switche kanal. Ingen bryr seg.

    En bloggportal er ikke bare deg og et passivt objekt. Det er faktisk hundrevis av andre mennesker. Slik som på gata. Det er forskjellen.

    Og jeg skjønner heller ikke dette med å «støtte» noen ved å klikke på bloggen deres. Man støtter da ikke noe som helst.
    Ja, så kan et innlegg som mange nok klikker på havne på forsiden av VGB, enten man liker innholdet eller ei, men so what? Som Breiflabben sier; er det det vi lever av eller?

  24. Det er to artige skruer det der, men ikke helt med på notene vel?

  25. Jeg gjør nok ikke det. Har ikke tenkt på oversriften og at det er på forsiden min. Burde nok fjerne den derfra 🙂

  26. Du har jo ikke nick i tittelen sjøl. Haha :p

  27. Men nå har du jo en favorittliste. Så da kan du jo bare klikke deg inn på de som ligger der. Og på den måten bare følge med på dine favoritter.

    Men da vil du jo muligens gå glipp av noen gullkorn engang i blant.

  28. jeg skriver alltid nicket mitt i overskriften jeg… for jeg synes det er ganske greit slik..=)
    etter å ha vært her en stund legger en merke til hvordan andre bloggere skriver og en kan ofte se hvem sitt innlegg det er bare av å se overskriften(da uten at den aktuelle bloggeren har skrevet nicket sitt i overskriften)
    Ha en fortsatt fin dag og en riktig så god helg!!

  29. Nei, heldigvis lever vi ikke av det 🙂

  30. Nei jeg har ikke det. Men det kunne kommet automatisk når vi publiserer innlegget.

  31. Det er kun en måte å få favorittliste på. Vi må surfe gjennom en masse forskjellige blogger for å finne akkurat de vi liker.
    Jeg ønsker meg en mulighet til å unngå de jeg vet jeg ikke «liker» når jeg er på jakt etter nye bekjentskaper.

  32. #12 BREIFLABBEN

    Så den, men så også at det var lite samsvar mellom den listen og listen over favorittblogger.

    Trodde du hadde kjennskap til et eller annet hemmelig statistikk-verktøy.

  33. Jeg har så få innlegg enda at jeg har ikke tenkt på muligheten enda, men mulig jeg begynner nå.

    Det er noen titler som forteller hvem uten at det står nick, men ikke alle.

  34. Skriver nick’et mitt, jeg også -har vel gjort det bortimot hele tia. Fordi det har irritert meg hvis jeg har vært innom en blogg jeg ikke syntes var no’ bra – om jeg er kjapt ut igjen så har jo dusteblogger’n fått registrert at det var et treff, hvis han er sånn treffsamler… og det unner jeg ham ikke, ha haaaaa!

    Og omvendt, så jeg ikke går glipp av bloggere jeg setter pris på.

    God helg, klem en elg!

  35. Det fikk jeg et håp om også.
    Lista mi er ikke fullstendig ettersom det er en del jobb å oppdaterer den hele tiden. Det har jeg ikke tid til bestandig og da blir det glemt.

    Fikk rådet om å lage listen av en annen blogger, men det jeg ikke tenkte på var at den kom på forsiden, det har jeg forandret på nå 🙂

  36. Enig med deg, men ikke klem en elg nå da, jakta har begynt, du kan bli skyti veit du 🙂

  37. Jeg har en mening.
    Som alle andre.
    Jeg liker det ikke.
    Jeg anser det som Idioti.
    Sånn.
    Om du ikke klarer å skrive en kreativ og deskriptiv overskrift kan du like gjerne kladde på blokka.
    Buhu – cry me a river om du må lese en blogg som du ikke liker.
    Kanskje jeg gjør det nå?
    :-p

  38. #1 Jeg må vel få legge til at dette med at jeg liker å se medbloggeres nick i tittelen er først og fremst fordi jeg ikke vil «gå glipp» av nye innlegg fra favorittbloggerne mine, -uten å måtte klikke meg gjennom hele favorittlista mi. Ikke så mye fordi jeg har så mange jeg prøver å «unngå» her, -jeg syns jo det er mange spennende innlegg også fra bloggere som ikke nødvendigvis står på favorittlista, hvis du forstår hva jeg mener. Bryr meg katta i om jeg gir «dårlge» bloggere en sidevisning ekstra, -sidevisninger betyr jo null nix! 🙂 Og får jo også med meg mang en «godbit» ved å stikke innom nye og foreløpig ukjente bloggere!! Det er det viktig å understreke!

  39. Jeg skriver nicket mitt for at folk skal slippe å å inn hvis de ikke har lyst..men tror at man kan gå glipp av gode innlegg hvis man siler alle etter nick..
    Det er så fort gjort å klikke seg utigjen, at det spiller ingen rolle…sidevisninger bryr jeg meg lite om:)

  40. Ja kanskje du ikke liker bloggen og innlegget mitt, men hvorfor kommentere her da? Du behøver heller ikke lese innlegget.

  41. Det å besøke ukjente blogger gir nye nick på favorittlista.

  42. Det er fort gjort å klikke seg ut igjen ja, men når det kommer mange etterhverandre så blir jeg litt lei 🙂

  43. Må legge til at når jeg først kom inn på VGB som uregistrert så var det midt i valgkampen for kommunevalgene.

    Jeg må si jeg gruer meg til valgkampen før stortingsvalget.

    Ha en fin helg alle sammen 🙂

  44. Nei, jeg vil ikke ha bloggnavn ved tittel.

    – Da hadde jeg skippet en del innlegg jeg ikke hadde besøkt ellers, fordi det var fra en bestemt blogger.

  45. Jeg ser av bl.a #18 BurnieBerit og deg selv at dere «ikke vil begå den bommerten» å klikke dere inn på en «Dusteblogger» som BurnieBerit kaller det.

    Vi har alle våre meninger med å blogge og heldigvis så vil de fleste av oss få anledningen til å se bilder, lese nye tekster eller for den sak skyld kommunisere med nye og gamle bloggkjenninger.

    Det du og BurnieBerit viser med deres holdninger er ikke særlig sosialt og imøtekommende. Og det er i hvert fall ikke berikende på den ene eller andre måten.

    Hvordan vet dere hvordan vi «andre» er?

  46. Jeg må bare si at jeg synes mange avsporer det som var temaet her. Selvfølgelig velger jeg å tro at mange av oss er innom for å fange opp nye bloggere som i våre øyne er gode – det varierer jo etter øynene som ser – og utjevner seg sikkert derfor. . .
    Men – jeg leser fast hos enkelte, og kommenterer, og på rolige dager så prøver jeg å fange opp noen nye. Det hender også at jeg kommenterer hos de som ikke er favorittene mine selvfølgelig – men . . tida og energien min er for dårlig til å rote vekk på det jeg ser som møl.

  47. #18 BurnieBerit

    Interessant!
    Du feller altså dom over en blogger etter en mislykket leseopplevelse, er det slik å forstå?
    Det er jo i såfall dumt av deg, for det er mange av oss som bruker bloggen på forskjellig vis. Noen slenger ut en video på fredagskvelden, bare for å dra igang en kommentarrekke og mimre litt om 80-tallet.
    Ikke nødvendigvis representativt for det man skriver til daglig.

    Men «dustebloggere» er et svært nedlatende uttrykk da, vi liker egentlig ikke å omtale hverandre som det her på vgb, det skal liksom være stedet for alle.

  48. Jeg er nok litt speilvendt av de fleste.
    Jeg setter nick- navnet Fuz fordi de som ikke er interressert skal slippe å gå inn der. Det er hovedsaken.
    Samtidig vil de som er interresert kunne finne frem.
    Når jeg ikke bruker nick- navn, er det heller ikke så viktigt. Det kan være fleip, eller alminnelige mellommenneskelige kommentarer.

    Så jeg skiller noe der.

  49. Det er jo nettopp det jeg har lyst til 🙂

  50. Blogger som jeg ikke har besøkt vet jeg ikke hvordan er, men det er noen jeg ikke ønsker å besøke 🙂

  51. Jeg er enig med deg 🙂

  52. Det er noen bloggere som aldri skriver noe jeg interesserer meg for. Det kan også være måten det blir skrevet på også.

  53. Jeg syns det er bra det ikke står nick i innlegget jeg…

    Tror nok at om det stod hvem som hadde laget innlegget og du bare klikket deg inn på de du vet du liker, så hadde du gått glipp av ganske mange gode innlegg, selv om du hadde styrt unna de du absolutt ikke liker…:-)

    Et lite spørsmål til Breiflabben om han kikker innom igjen… Den listen til venstre er vel bare de innleggene man gir en tommel, ikke alle dem man kommenterer hos…eller har jeg misforstått??

  54. Da gir du leserne et valg, jeg liker å kunne velge.

  55. Jeg har en list over hvem jeg har kommentert hos, men har fjernet den fra forsiden nå, det var ikke meningen at den skulle være der.

    Det er ikke det at jeg klikker meg inn på bare dem jeg liker, da kunne jeg gått ut fra favorittlisten min. Jeg liker å lese nye blogger, men vet at det er noen jeg ikke liker, de ønsker jeg å «sile ut»

  56. #28 til Energica,

    jada, klart jeg kikker innom. Jeg har jo interesse av å lese kommentarene her.

    Jeg brukte listen, som var her tidliger, til eksempel på hvor selektiv jeg trodde bloggeier var. Nå viser det seg at listen ikke var representativ.

    Ellers så er jeg selvfølgelig enig med deg om nicket.

    En fengende tittel er jo noe av kunsten med et innlegg eller en artikkel.

  57. Fint at du har interesse for kommentarene her.

    En tittel kan være fengende med nicket også.

  58. Det var en merkelig holdning til de du _overhode_ ikke liker og ikke vil støtte med en ussel sidevisning.
    Som om det redder deres dag, men ødelegger din?

    På bloggen finnes det og en mulighet som heter «neste blogg». Hva med den? Du kunne jo kommet i fare for å treffe på dine uønksede der og.

    Jeg synes det er flott at ikke nicket vises under innleggene, for faktisk så er det så mange snodige nick jeg kunne funnet på og valgt bort i fare for å være forutinntatt, og dermed kunne jeg misset noen av de beste perlene her inne.

    Er det ikke letter bare å tre ut igjen!

  59. Jeg tror det vil virke eksluderende på nye bloggere, eller bloggere som har skrevet ting man ikke likte før. Det jeg skulle likt, var flere kategorier under nyeste og sist kommenterte innlegg.

    Livet
    Politikk
    Bilder
    Tanker
    Historier

    Eller noe slikt.

  60. Du kan jo allerede velge hvem du vil besøke og ikke, utifra tittelen på innlegget 🙂 Men siden det høres ut som du til stadighet havner inne hos folk du ikke vil være, må jo de ha noe som fenger deg.. Sånn, i overskriften altså.

    Synes det er flott at VGB selv lar oss velge om vi vil alle skal vite hvem det er sitt innlegg, eller ikke ved at vi selv bestemmer om vi vil sette navn/nick i tittelen. 🙂

    Men selvfølgelig, skjønner jo poenget dit, og på noen måter er jeg enig. Men på mange måter ikke 🙂

  61. Jeg bruker neste blogg veldig mye, men da velger jeg det. De gangene jeg klikker på et innlegg, er det noen jeg ikke ønsker å komme til.
    Det er ikke nicket i seg selv som gjør at jeg ønsker å velge dem bort, men det som blir skrevet i innleggene.
    Det er veldig lett å tre ut av et innlegg, men når det kommer mange av dem etter hverandre så begynner det å ta tid.

  62. Nye bloggere er spennende å kikke inn til. Bloggere som har skrevet ting jeg ikke liker burde jeg ha en mulighet til å velge bort.
    Men det er kanskje en ide å kategorisere bloggene, da må det komme fram på nyeste/sist kommenterte listene

  63. Hvis tittelen og innholdet hadde stemt overens hele tiden, hadde det ikke vært noe problem.

  64. Er det rart det er krig i verden..??

    Alt man kan bekymre seg for..

  65. Nei, at noen kommer med meningene sine er ikke bra.

    Det er mange ting jeg bekymrer meg for, men dette er ikke en av dem.

    Ha en fin helg 🙂

  66. Enig med deg! Selv bruker jeg smileys foran titlene til blogginnleggene mine. De som kjenner bloggen min vet da automatisk at det er meg – andre aner ikke hvem jeg er og kikker innom fordi tittelen interesserer dem. Aner ikke om dette fungerer eller virker mot sin hensikt, men jeg har valgt å fortsette med det.

  67. Tør jeg spørre hva som ligger til grunn for at du legger en blogger på hatlista… eller dustelista som dere kaller det?

  68. Jeg tror det burde fungere bra 🙂

  69. Jeg har aldri sagt eller ment at jeg har en hat-/duste-liste, men det er enkelte bloggere som aldri har skrevet noe jeg har interesse for, og noen har jeg heller ikke lyst til å «støtte med sidevisninger».

    Det er tydelig at ikke alle bryr seg om de statistikkene, men mange gjør det, har jeg inntrykk av.

  70. Støtte med sidevisninger. Etter slikt utsang skulle man tru du hata denne bloggen du ikke vil besøke. Men akkurat sånn oppførsel som dette bedrev vi med på ungdomskolen….

  71. Ser det fine bilde du har der, Peace, det passer jo perfekt til dette innlegget.

  72. Kan jeg ikke ønske meg valgmuligheter samtidig med fred?

  73. Det er ikke bare en spesiell blogger jeg ikke ønsker å lese, men det er noen jeg ønsker å holde meg unna.

    Vi velger hvem vi vil omgås hele livet, det slutter ikke på ungdomsskolen.
    Du velger hvilke ukeblad/avis du kjøper i butikken, du velger hvilke tv-kanal du ser på.
    Du velger hele tiden ut fra hva du liker/ikke liker.

  74. Tilte:
    Det siste var godt sakt.

  75. Hei, jeg synes det er ok med nick i tittel, MEN det hindrer ikke meg fra å lese også de uten nick.

    Jeg ønsker ikke et system med nick _bare_ fordi det skulle gi meg mulighet til å sjalte ut noen, fordi: Det er enkeltmennesker bak hver blogg og jeg er mer interessert i stemmene til ulike mennesketyper enn å sortere dem, forøvrig et fenomen som skiller seg vesentlig fra å kunne sammenlignes med et ukeblad da ukebladet er et forretningskonsept.

    Jeg har ikke et forbrukerperspektiv når jeg leser vgblogger, jeg velger ikke ut fra at jeg `liker`, OM det er noe jeg ikke liker kan jeg like gjerne finne på å konfrontere det i kommentarer, som det motsatte. Jeg tror det ville bli nokså tamt om jeg bare skulle få oppleve det jeg liker.

  76. Jeg sammenligner vel heller ikke bloggerne med ukeblader, men mer det med valgmuligheten.
    Det er heller ikke menneskene bak hver blogg jeg tenker på, jeg vet jo ikke hvem det er. Det bryr jeg meg heller ikke om.

    Jeg leser mange flere innlegg enn jeg kommenterer.

  77. Håper de fleste mener det 🙂

Legg igjen en kommentar

Silver Linings Notebook

Min sølvkantede dagbok - fra livet med brystkreft - og livet etterpå

silverfokz

Forfatter og kordirigent m.m.

Bloggenbergh

A fine WordPress.com site

Maj-Britt Aagaard

& spiselandslaget

Liv Serine Helgesen

Dokumentar. Innsyn i domsprosesser - seksuelt overgrep. Les historikk i About, se under her.

Marta Breens blogg

Hele Norge baker ikke

In the barrel

Stupidity should be painful.

Ilmy`s fotoblog

Små glimt av livet rundt meg

Ture Bomann's Blog

Har ni sett så inn i forbannad...

A Taste of Honey

Traveling through spiced-up memories

Argus-37

Subjektive meninger og friske fraspark i øst og vest !

Krokolines nye verden

Mine virkelige tanker i en virkelighetsfjern verden

Beate tenker høyt

Her skriver jeg - om ting jeg er opptatt av - når 140 tegn blir for lite

Livetspuslespill

En spennene reise i livet

Pernille Nylehns blog

Just another WordPress.com weblog

Nav og Borgerenes *** vitnesbyrd *** for endring av uakseptabel forvaltnings-praksis

Vennligst del din mening her i bloggen, og spre budskapet videre, slik at vi kan være sterke sammen. Dine tanker kan være til stor hjelp for folk, og er verdifulle i arbeidet med å oppnå rettferdighet. vidarpaulsrud@gmail.com'

Langust og korsnebb

Usorterte tanker om assorterte temaer. Eller omvendt.

Sover du?

Jeg er en tankevekker.

FraüLei

men sterk i tru(s)a

Kommentarkontoret

Teorier om alt.

Jorunn's blogg

om meg og mine interesser

Hjerte og Sjel

mine tanker til deg

Bare min!!!

En reise på godt og vondt....

Roberts Refleksjoner

Litt om mangt, stort og smått. Jeg tenkte først å kalle skriveriene mine for “Grumpy Old Man”, men jeg er da ikke grumpy hele tiden, så det ble "Roberts Refleksjoner" i stedet. Her skriver jeg det som faller meg inn, det jeg er opptatt av og av og til om temaer jeg synes andre også burde være opptatt av.

frasofatilmaraton

Om å komme seg fra sofaen til et helt maraton

Mormors klagemur

Med rett til å klage

LillyCraft

I used to be in the past, but I'm not living there anymore

Rett Fra Levvra

marita.synnestvedt@gmail.com

See Norway - Se Norge

'Nature' looks best in large doses !

Matmisjonen

- matglede til folket!

pappapermisjon

Er pappapermisjon ferie?

Ruthroland's Blog

My own art, printmaking and text

strikkespinn

Velkommen til mer spinnstrikk og strikkespinn...

amrama

Just another WordPress.com site

Oy with the poodles already!

breathing doesn’t help, can I hit you instead?! y!

Trollsmed - Lise Nilsens blogg

Trollsmed lager perler, smykker, kunst og glede!

Lucky Rock ©

Nothing is as easy as it looks. Everything takes longer than you expect. And if anything can go wrong, It will, at the worst possible moment.

Under stjernene

Engang kretse jorden. Komme frisk hjem.

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

