Mye rart i hodet, men får det ikke på skjermen via tastaturet

Tenk

…med innlevelse og følelser slik at de som leser det får lyst på mer. 

Jeg har mange tanker i hodet, men det er en kortslutning mellom hodet og fingrene som trykker på tastaturet. Ordene blir borte i en haug med grammatikk og rettskriving.

Jeg prater ikke slik jeg skriver og klarer ikke å skrive slik jeg prater. 

Det er så mange blogger her på VGB som får til akkurat dette.Noen ganger sitter jeg og får frysninger på armene, noen ganger renner tårene og veldig mange ganger ler jeg så jeg får vondt i magen. 

Ingen blogger nevn, ingen blogger glemt.

 

Fant ut at alle avsnittene ble borte fra word til blogg. Lettere å lese nå

Comments on: "Tenk" (23)

  1. det kan jo være noen føler det slik når de leser dine innlegg? har ikke lest noe av deg ennå, men det er nok bare en følelse du selv har. Kanskje noen blir berørt av akkurat det DU skriver!
    Ha en fin lørdag 🙂

  2. Kansje etterhvert, men har ikke så mange innleggene enda.

  3. øvelse gjør mester… det er bare å skrive i vei, vet du.

  4. Sånn føler jeg også mange ganger. Så mange ord inni meg, men de finner ikke veien ut.. Noen her inne er jo bare helt rå med ord! Beskriver stemningern slik at det kjennes ut som det er mine egne.

    Vet ikke helt om jeg har lest deg enda, men det ser ut til at du får det fint til ut fra dette 🙂

  5. Du kommer deg etterhvert, og vokser med bloggen.:) Bare skriv i vei om dagligdagse ting, om alt og ingenting, sett inn ett bilde.?
    Ønsker deg en riktig god Helg.
    Stor Klemm.

  6. Prøver, men ikke lett.
    Stil-skrivinga mi på skolen var omtrent på samme størrelse som innleggene mine 😦

  7. Synes du fikk det til veldig godt nå da.

    Jeg ble interessert i det du skrev.

    *s*

  8. Takker for det 🙂

  9. Håper på fremgang
    Ha en fin helg du og 🙂

  10. Takker for det 🙂

  11. Ideene dine kommer til å flomme vettu. Det er bare å skrive i vilden sky, så kommer det med treninga. Jeg hadde lite godt i norskfaget på grunnskolen…..

  12. Jippi, da er det håp for meg også.
    Du har jo en av de bloggene jeg holder på å le meg ihjel av.

    Jeg hadde NG og LG i norsk og nynorsk på eksamen på ungdomsskolen 😦

  13. #6b

    Hadde aldri trodd at norskfaget skulle bli så artig, hehe… I dag elsker jeg å skrive, like mye som tegningen=)

    Bloggen var vel det som fikk skrivelysta, og ikke minst interessen for det, til å eksplodere. jeg har iallefall mye å takke Vgb for, hehe….

    Takker for kjempehyggelig tilbakemelding på bloggen min! Har trappet ned litt med bloggingen nå for tiden, men håper å kunne ta det igjen en gang…=)

  14. Å skrive av seg følelser er ikke lett for noen tror jeg. For meg blir det kun korte historier, som må ut der og da. Men jeg ser at flere her har mye på hjertet og det forunderer meg hvordan de greier å levere side opp og side ned med kvalitetstekster dag etter dag og noen ganger flere om dagen. Jeg tror noen bare har det i seg.

  15. Ikke bry deg så mye om folk liker det eller ikke, skriver du fra hjertet blir det bra uansett..det er mitt motto iallefall:D

  16. Jeg er så enig med deg! Vgb er spekket av fabelaktige skribenter som klarer å vekke hele følelsesregisteret i deg om du sitter og blar litt i bloggene.

    Jeg tror nok ikke det finnes noen mal på hvordan og hva man skriver om her inne for at det skal bli bra – skriv ned akkurat det som faller deg inn så skal du se at det er alltid noen som finner det spennende og interresant. Vi mennesker er vel som en pose med «Godt og blandet – noen liker det søtt, noen surt mens andre går for det salte =0)

    Tror du kommer til å klare deg kjempe bra fremover jeg =0) Lykke til…. og ønsker deg en hjertens god lørdag!

  17. Heisan! Jeg syns du bare skulle hive deg uti det jeg og ikke bry deg om det blir noen skrivefeil eller denslags! 🙂

    Det er virkelig mange gode skribenter her inne på VGB, -det ser vi jo også på «Forfatterbloggen», men jeg liker minst like godt «hverdagsbloggene» med små innblikk i «Ola, Muhammed og Kari Nordmann» sin hverdag! 😉

    Slå håret løs og hiv deg rundt, du! 🙂 Og ha en fin lørdagskveld!

  18. Kanskje bloggingen gir meg en kick-start på skrivinga også?

  19. Ja, noen har det bare i seg.

  20. Det virker slik på dette innlegge ihvertfall

    Har ikke fått så mange kommentarer før jeg 🙂

  21. Takker for fin kommentar 🙂

  22. Hive meg ut på dypt vann? Det er vel den eneste måten å komme i gang på 🙂

  23. Du skriver både vakkert og engasjert…..
    Fortsett med det….
    Klem

Legg igjen en kommentar

Silver Linings Notebook

Min sølvkantede dagbok - fra livet med brystkreft - og livet etterpå

silverfokz

Forfatter og kordirigent m.m.

Bloggenbergh

A fine WordPress.com site

Maj-Britt Aagaard

& spiselandslaget

Liv Serine Helgesen

Dokumentar. Innsyn i domsprosesser - seksuelt overgrep. Les historikk i About, se under her.

Marta Breens blogg

Hele Norge baker ikke

In the barrel

Stupidity should be painful.

Ilmy`s fotoblog

Små glimt av livet rundt meg

Ture Bomann's Blog

Har ni sett så inn i forbannad...

A Taste of Honey

Traveling through spiced-up memories

Argus-37

Subjektive meninger og friske fraspark i øst og vest !

Krokolines nye verden

Mine virkelige tanker i en virkelighetsfjern verden

Beate tenker høyt

Her skriver jeg - om ting jeg er opptatt av - når 140 tegn blir for lite

Livetspuslespill

En spennene reise i livet

Pernille Nylehns blog

Just another WordPress.com weblog

Nav og Borgerenes *** vitnesbyrd *** for endring av uakseptabel forvaltnings-praksis

Vennligst del din mening her i bloggen, og spre budskapet videre, slik at vi kan være sterke sammen. Dine tanker kan være til stor hjelp for folk, og er verdifulle i arbeidet med å oppnå rettferdighet. vidarpaulsrud@gmail.com'

Langust og korsnebb

Usorterte tanker om assorterte temaer. Eller omvendt.

Sover du?

Jeg er en tankevekker.

FraüLei

men sterk i tru(s)a

Kommentarkontoret

Teorier om alt.

Jorunn's blogg

om meg og mine interesser

Hjerte og Sjel

mine tanker til deg

Bare min!!!

En reise på godt og vondt....

Roberts Refleksjoner

Litt om mangt, stort og smått. Jeg tenkte først å kalle skriveriene mine for “Grumpy Old Man”, men jeg er da ikke grumpy hele tiden, så det ble "Roberts Refleksjoner" i stedet. Her skriver jeg det som faller meg inn, det jeg er opptatt av og av og til om temaer jeg synes andre også burde være opptatt av.

frasofatilmaraton

Om å komme seg fra sofaen til et helt maraton

Mormors klagemur

Med rett til å klage

LillyCraft

I used to be in the past, but I'm not living there anymore

Rett Fra Levvra

marita.synnestvedt@gmail.com

See Norway - Se Norge

'Nature' looks best in large doses !

Matmisjonen

- matglede til folket!

pappapermisjon

Er pappapermisjon ferie?

Ruthroland's Blog

My own art, printmaking and text

strikkespinn

Velkommen til mer spinnstrikk og strikkespinn...

amrama

Just another WordPress.com site

Oy with the poodles already!

breathing doesn’t help, can I hit you instead?! y!

Trollsmed - Lise Nilsens blogg

Trollsmed lager perler, smykker, kunst og glede!

Lucky Rock ©

Nothing is as easy as it looks. Everything takes longer than you expect. And if anything can go wrong, It will, at the worst possible moment.

Under stjernene

Engang kretse jorden. Komme frisk hjem.

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

